Fenerbahçe'nin Problemi

Fenerbahçe'nin 3 haftada 1 puan ile lige başlayarak tarihinin en kötü sezon başlangıcını yapmasının ardından çeşitli yazılar okudum, yorumlar dinledim ancak Fenerbahçe'de sorunun ne olduğu ile ilgili bir kanıya varamadıklarını farkettim.


Peki bence Fenerbahçe'nin problemi ne ?
Fenerbahçe'nin problemi aslında belirgin bir problemi olmaması. Fenerbahçe'de bir çok problem var. Örneğin Fenerbahçe'de 10 numara eksikliği var ama bu çözüldüğü varsayımında sorunların sona ereceğini sanmıyorum. Bir çok problem var Fenerbahçe'de. Maddelerle saymak gerekirse :

1 : Takımda özgüven yok
2 : Tribünde taraftar yok
3 : Hocaya ve Başkan'a artık güven yok
4 : Santraforda 4 isim var ama 1. Santrafor yok
5 : Takımda 10 ve 8 numara yok
6 : Takımın 10 numarasız oynayabildiği bir sistem yok

7 : Sahada isyan eden oyuncu yok
8 :  Artık Gökhan ve Caner yok ( Yerleri dolmadı gibi gözüküyor)
9 : Umut yok ( Ki en önemlisi )

10 : Asıl problem yok

Kısaca bu maddeleri ve daha benim göremediğim nice sorunları sağda solda okuyabilir, duyabilirsiniz. Kimi Alex'in yeri dolmadı der, kimi RVP 11 başlamalı der, kimi 4-4-2 der, ancak herkes farklı bir problemden bahseder. Aziz Yıldırım ve Dick Advocaat dahil neredeyse hiç kimse asıl problem budur diyemez. Fenerbahçe için asıl problem de budur.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Wesley Sneijder Konusu